Excursia pe plajă_(3)

1.4KReport

Excursia pe plajă

Nu m-am gândit niciodată la mine ca un privitor. Nu aș spune că sunt urâtă, dar nu am crezut niciodată că fetele vorbesc despre mine și că nu sunt cu adevărat căutată. Eram mai mult prietenul. Mereu ieșeam cu fete, dar nu credeam că vreuna dintre ele era interesată de mine. Am 15 ani, cam 5’11”, 150 de lire sterline și nimic cu adevărat special. Ochi căprui, păr șaten, aproape în întregime medie. Eram destul de în formă, datorită faptului că jucam fotbal și aveam mare succes la școală.
Mersesem până în clasa a IX-a fără o iubită serioasă. Nici măcar nu am ajuns la prima bază. Aveam ochii pe o fată încă din clasa a cincea, Elly Hickey. Ea a fost perfectă pentru mine; păr blond lung și murdar, cu ochi albaștri frumoși și un zâmbet care a luminat lumea. Avea aproximativ 5’4”, poate 105 de lire sterline și era un fotbalist vedetă. Ea și școala erau practic tot ce făcea, și era ca mine, foarte în formă și foarte inteligentă, dar nu s-a întâlnit niciodată. Nu am înțeles de ce, pentru că ar fi putut avea pe oricine își dorea, dar nu am întrebat niciodată. Am avut majoritatea orelor împreună, pentru că eram aproape cei mai deștepți din clasa noastră. Niciunul dintre noi nu știa că creierul nostru ne va aduce împreună.
În clasa a IX-a, școala a avut un concurs pentru a încerca să îmbunătățească notele. Primii 20 de copii din clasa boboci ar putea merge într-o excursie de 4 săptămâni la o casă pe plajă din Florida. Până la sfârșitul anului, Elly și cu mine devenim prieteni buni, studiem împreună și făceam temele, iar noi eram numărul 1 și 2 în clasă. Deși petrecusem mult timp împreună de-a lungul anului, nimic romantic nu a înflorit așa cum am sperat. Se părea că eram blocat în zona prietenilor și eram condamnat să rămân. Asta însemna că am avut sentimente amestecate cu privire la călătoria în Florida, pentru că m-am gândit că ar putea fi incomodă, dar eram hotărât să profit la maximum de ea.
Ziua 1
Am plecat spre casa de pe plajă cu un autobuz charter pe 1 iunie la ora 6:00 după-amiaza. Eu și Elly am stat împreună pentru drumul de 10 ore, vorbind despre lucruri întâmplătoare până pe la miezul nopții, când a adormit pe umărul meu. Știam că nu înseamnă nimic, dar mi-a dat o grabă nebună. Am stat doar zâmbind până la 4 dimineața, când am ajuns la casa de pe plajă. Nu am vrut ca momentul să se termine și să o trezesc, dar trebuia să o fac dacă voiam să cobor din autobuz, așa că am dat-o încet din umeri de pe umăr. Era foarte îngrozită, așa că m-am oferit să-i duc bagajele înăuntru. Profesorul desemnat în excursie mi-a spus unde era camera ei și m-am plimbat prin casă căutând-o.
Casa avea patru etaje. La primul etaj era o bucătărie și o grămadă de camere de zi. Restul etajelor erau toate dormitoare, de la 7 la un etaj, cu câte o baie la fiecare etaj. Eram încadrați în funcție de clasa noastră, așa că Elly și cu mine eram la ultimul etaj, la capătul holului unul față de celălalt. Însoțitorul era la etajul de jos. După ce am urcat pe scări cu bagajele lui Elly, m-am întors să-mi iau bagajele, iar ea era încă în autobuz, adormită adânc. Nu am vrut să o trezesc din nou, așa că am ridicat-o de pe scaun și am dus-o în camera ei. Arăta atât de frumoasă și liniștită în brațele mele și am știut în acel moment că sunt îndrăgostită de ea. Am așezat-o pe patul ei, apoi am coborât a treia oară după lucrurile mele. Am luat totul, l-am dus în camera mea, m-am dezbrăcat, m-am întins pe pat și m-am prăbușit.
Ziua 2
Am dormit până pe la 12 a doua zi, când Elly a intrat să mă trezească. Încă dormeam și, ca de obicei, îmi făceam lemnul de dimineață. Nu știu dacă a observat, dar probabil că era destul de evident. Am aproximativ 7,5 inci, dar stăteam întins pe o parte. M-a trezit, mi-a spus să cobor la micul dejun, apoi a ieșit în grabă din cameră.
M-am îmbrăcat pentru plajă, purtând doar trunchiul meu de baie și am coborât să simt mirosul de cârnați, slănină și ouă. Profesoara ne pregătise tuturor un ospăț, dar ne-a spus să nu ne așteptăm la asta pentru tot restul călătoriei, că vom fi singuri. Am mâncat vreo 3 farfurii, iar când toată lumea a terminat, ne-am îndreptat spre plajă.
Elly purta un slip alb peste costumul de baie, dar acesta a ieșit imediat după ce am ajuns pe plajă, dezvăluind corpul ei atletic superb bronzat. Este un C-cup drăguț, dar fundul ei este principala atracție a corpului ei. Perfect de ferm de la antrenamentul ei de fotbal, a rămas drept și nu s-a lăsat deloc. Toți băieții se uitau în timp ce ea alerga în ocean și cred că am observat câțiva tipi care se acomodau în timp ce coborau după ea. Fiecare tip și majoritatea fetelor au mers să înoate în ocean; doar câteva fete au pus prosoape pentru a se bronza.
Ne-am jucat în ocean aproximativ o oră, înainte ca toată lumea să iasă, ca să putem juca fotbal pe plajă. Elly și cu mine eram căpitani, dar echipele nu prea contau, deoarece eram singurii cu experiență în fotbal. Ne-am organizat echipele și ne-am pregătit să jucăm, dar nu a fost chiar un lucru serios. Practic am fost eu împotriva lui Elly, dar a fost puțin greu de concentrat pentru că corpul ei distrage atât de mult atenția. Sprinta destul de tare, iar sânii și fundul ei săreau peste tot. Mi-am dat seama că majoritatea băieților îi acordau atenție ei în loc de minge și, de asemenea, am văzut că unele dintre fete aveau o privire geloasă. Oricum, Elly nu se potrivea bine cu această mulțime (deși nici eu) și știam că asta nu va ajuta. La aproximativ treizeci de minute am declarat următoarele victorii ale golului și toată lumea a intrat în asta. A fost înainte și înapoi timp de aproximativ zece minute, apoi am luat mingea și am alergat în josul terenului. Eu și Elly am avut unul la unu înainte să ajung la poartă, dar nu am vrut să o rănesc, așa că am renunțat la minge. Cred că a observat, dar a luat-o oricum și a continuat să înscrie. Echipa mea a fost puțin supărată că ne costasem jocul, dar nimănui nu i-a păsat prea mult, deoarece era un joc de preluare. După aceea, toată lumea s-a întors în ocean pentru a se spăla.
După ce au petrecut toată ziua pe plajă și în ocean, toată lumea a intrat să se spele și să se pregătească pentru cină. Din fericire, casa avea un încălzitor mare de apă, pentru că douăzeci și unu de oameni trebuiau să facă duș. Elly și cu mine ne repezisem acasă, dar m-am simțit politicos și am lăsat-o mai întâi să facă duș. Am mers înainte și mi-am pus hainele la cină, apoi m-am dus să iau un prosop dintr-un dulap. Spre surprinderea mea, Elly era pe hol, tocmai își părăsise dușul și era goală ca în ziua în care s-a născut. Nu văzusem nimic atât de frumos în toată viața mea. Ea doar strălucea. Pielea ei strălucea ca aurul, iar sânii ei drăgălași plini erau acoperiți cu cele mai roz sfarcuri pe care le-am văzut vreodată. Arăta ca o zeiță. Desigur, ea nu se așteptase pe nimeni pe hol și ne-am grăbit amândoi în camerele noastre. Eram incredibil de jenat și m-am grăbit în duș înainte de a fi nevoit să o înfrunt.
Am încercat să o evit pe tot parcursul cinei, dar după cină s-a decis ca toată lumea să joace Pictionary și, bineînțeles, am fost aleși să fim parteneri. Amândoi încercam să nu facem contact vizual, dar odată ce jocul s-a terminat, am rugat-o să vină cu mine într-una din sufragerie.
„Elly, am vrut doar să-mi cer scuze că am ieșit și te-am văzut pe hol. Ar fi trebuit să-mi dau seama că vei fi acolo când am auzit că apa curge. Jur că nu încercam să te văd, doar îmi iau un prosop din dulap.” M-am rugat să mă creadă.
Ea a stat acolo timp de ceea ce mi s-au părut ore întregi, apoi a spus:
„Thomas, nu sunt supărat pe tine. Nu ar fi trebuit să fiu goală pe hol în primul rând. Te cunosc mai bine decât să cred că ai încerca să-mi arunci o privire goală. Ești cel mai bun prieten al meu și motivul pentru care am fugit atât de repede în camera mea este că nu am vrut să mă vezi așa.”
"Asta am crezut și eu. Nici eu nu aș vrea să se uite vreun tip întâmplător la mine.”
Ea a roșit și a privit în jos, spre pământ.
„Nu, nu înțelegi, nu ești un tip întâmplător. Nu am vrut să mă vezi goală pentru că ai crede că nu sunt suficient de bun pentru tine.
A fost rândul meu să tac. Elly Hickey, persoana pe care o iubeam cel mai mult din lume, cea mai frumoasă ființă umană pe care o văzusem vreodată, îi era frică să fie goală în fața mea pentru că aș putea crede că nu era suficient de bună?
„Elly, de ce te-ai gândi asta vreodată? Pot să spun cu sinceritate că nu am întâlnit niciodată pe cineva atât de uimitor sau de frumos ca tine, dar de ce ți-ar păsa ce cred eu?”
„Pentru că... cred că sunt îndrăgostit de tine. De când am început să studiem împreună, am ajuns să te cunosc atât de bine și mi-am dat seama cât de cool ești și atât de drăguț cu mine și, deși aveai toate acele fete înfășurate în jurul degetului tău mic, nu făceai nicio mișcare. Toate fetele din clasa noastră încercau să te seducă, iar tu ai fost atât de drăguț și nu ai făcut nimic în acest sens, iar eu aveam această mică speranță pe care poate te-ai reținut pentru... mine.”
Am stat din nou într-o tăcere completă, privindu-i fața în timp ce se uita în ochii mei. În cele din urmă, am spus,
„Elly, niciodată nu am iubit pe nimeni atât de mult pe cât te iubesc pe tine. De când te-am văzut în prima zi de clasa a cincea, am știut că ești cel potrivit pentru mine. Nu am visat niciodată la o altă fată. Dar trebuie să știu că simți la fel.”
„Eu fac Thomas. Chiar cred că sunt îndrăgostit de tine.”
Ne-am uitat unul în ochii celuilalt și apoi am fost sigur că dragostea noastră era reală. M-am îndreptat spre ea și am început să ne sărutăm. Buzele ei erau atât de moi și avea un gust atât de dulce și, pe măsură ce am început să devenim din ce în ce mai pasionați, mi-am dat seama cât de norocos am fost să o am. Ne-am sărutat timp de ceea ce păreau ore întregi, dar apoi ea s-a despărțit.
„Thomas”, a spus ea, „înainte de a merge mai departe, trebuie să știi că nu am mai făcut niciodată așa ceva”.
„Nici eu, Elly. Să-l lăsăm să conducă acolo unde merge, am răspuns.
Cu asta am început să o sărut din nou, dar de data asta mi-am lăsat mâinile să rătăcească. Mai întâi mi-am pus mâinile pe părțile laterale ale feței ei, simțindu-i netezimea pielii, dar apoi am început să mă mișc în jos. I-am mângâiat gâtul, i-am simțit umerii, apoi am ajuns la pieptul ei incredibil. Ea purta o cămașă cu nasturi și am început să o descheiesc. Ea a ezitat la început, dar apoi m-a lăsat să continui până când a rămas topless, cu excepția sutienului ei. Am început să-i strâng și să-i mângâi sânii și am întins mâna în jurul spatelui ei pentru a găsi clema. Când l-am desfăcut, sutienul ei a căzut pentru a dezvălui cel mai frumos set de sâni pe care i-am văzut vreodată. Rotunde și pline, fără nicio lăsare și cele mai delicioase sfarcuri pe care le-am văzut vreodată. A trebuit să le sug, așa că i-am tras sfarcul drept în gură și am sut ca un nou-născut. A început să geme în liniște, așa că am spus:
„Poate ar trebui să mergem în camera mea.”
Am cărat-o sus, sărutând-o tot drumul, apoi am întins-o pe pat. Am început să-i sărut din nou sânii, apoi am început să plec spre sud. Mai întâi i-am sărutat buricul, dar apoi i-am desfăcut butoanele pe care le purta. Mi-am introdus degetul în pantalonii ei și am simțit comoara după care poftisem timp de 4 ani. M-a oprit și a început să-și scoată pantalonii și chiloții, apoi și hainele mele.
Eram complet erectă în acest moment și am crezut că părea puțin intimidată, dar apoi a făcut ceva care m-a surprins. Și-a pus capul între picioarele mele și a început să-mi suge penisul. Nu putea să încapă toată lungimea în gură, dar pentru mine nu conta. Eram în rai. Mi-a părut rău că nu a scos nimic din asta, așa că am întors-o astfel încât să putem 69. Am văzut prima mea păsărică magnifică și inutil să spun că a fost incredibil. Era ras complet și mirosea incredibil. Mi-am băgat fața în ea și am început să-i ling în jurul deschiderii și a clitorisului. Am simțit-o că suge crește în intensitate și am simțit că încep să mă apropii de cumming.
„O să o fac pe Elly!” am spus, dar ea a continuat să se balanseze în sus și în jos. Mi-am simțit orgasmul ridicându-mi pula și i-am împușcat mai multe încărcături în gură, pe care le-a înghițit ca o campioană. Mi-am continuat atacul oral asupra păsăricii ei și, în curând, a început să tremure și să vire, de asemenea, udându-mi fața. Muia ei continuă mă înrăutăsese din nou, așa că m-am întors cu fața spre ea, dar s-a rostogolit pe burtă și s-a pus în patru picioare.
„Sunt pregătit Thomas. Vreau să mă iei.”
Era deja udă, așa că mi-am aliniat capul la păsărica ei și am împins înăuntru. Etanșarea a fost incredibilă. Era atât de fierbinte și udă, dar nu am putut face niciun progres din cauza strângerii ei. M-am străduit încet și am simțit în curând o barieră despre care știam că este virginitatea ei.
"Continuă!" a spus ea, așa că am trecut. A scos un țipăit mic, dar apoi a revenit în ritmul pe care îl aveam. Am început să mă mângâie înăuntru și în afara ei, simțind toate profunzimile din interiorul ei. Mi-am amplificat ritmul și, în curând, am intrat și ieșit din ea. Sucurile ei stropeau peste tot și știam că sunt aproape de ejamă.
„Elly, am de gând să esperma, ești la pastilă?” Am spus.
„Da, cum în mine!”
Am intrat și ieșit din ea cât de cât am putut și ambele noastre orgasme se apropiau. Mușchii ei s-au strâns în jurul penisului meu și a fost tot ce am nevoie pentru a mă împinge peste margine. Am venit împreună și i-am inundat interiorul cu esperma mea. Am stat puțin în ea, apoi m-am scos încet, curgându-mi esperma în spatele meu. M-am întins lângă ea și i-am spus:
„Mulțumesc mult Elly. Ai fost incredibil.”
— Așteaptă doar pe Thomas. Abia am început.”

Va urma…

Povesti similare

Regina și Zeul Întunecat.... Partea 2

Azraelia cedează în plăcerea pură a limbii lui Gregori, lăsându-l să zvâcnească și să-i strângă ușor fanta, el își ridică privirea la ea în timp ce îi mângâie părțile cele mai intime, iubind cum se zvârcolește sub limba lui, șoldurile ei zvâcnind, picioarele se blochează în jurul lui. partea superioară a spatelui. El începe încet să-și alunece limba în pizda ei, iubind gustul dulce și aroma care vin de la ea în timp ce nasul îi freacă clitorisul. Gre-gregori te rog, am nevoie de tine in mine acum! Se trage suficient de înapoi pentru a șopti împotriva pizdei ei: „Sunt în...

737 Vizualizari

CALCUTTA 1888

CALCUTTA. India este o țară frumoasă. A fost mai mult atunci când Compania Indiei de Est și-a condus coasta pe toate cele trei părți. Eram un copil mic pe atunci, poate zece sau cam asa ceva. Calcutta era un oraș plin de viață și era important din punct de vedere comercial. acum Calcutta este infamă pentru puternicii musoni. plouă aproape zilnic la prânz. a fost o după-amiază umedă ploioasă în Calcutta unde începe povestea noastră. din cauza ploilor îmi dedicasem o mare parte din timp privind pe fereastră. picături mici de ploaie au cântat o muzică neobișnuită peste înclinația de tablă...

700 Vizualizari

Likes 0

Bătrâna, băiatul și fata_(2)

Bătrâna, Băiatul și Fata Ea știa că se aprinde din nou. Nevoia. Îndemnul irezistibil care a câștigat întotdeauna slăbiciunea ei. Ea a decis să facă un duș rece, în efortul de a atenua dorința tot mai mare. Nu a mers. Dar apoi, nu a funcționat niciodată. De fapt, dușul a fost de fapt începutul, catalizatorul. În loc să-și ia marginea nevoii ei sălbatice, ea a sfârșit prin a se mângâia, tachinandu-și clitorisul sub apa rece. Curând, a ridicat apa fierbinte. Ea bănuia că știa subconștient că dușul i-ar face mai mult rău decât bine, că în loc să ușureze nevoia, nu...

629 Vizualizari

Data nunții lui Jennifer

Nu prea avea chef de nuntă. Dar Katie îi era prietenă încă de la facultate, așa că Jennifer a simțit că trebuie să plece. În plus, Joe era un tip grozav. Așa că a trecut prin dulapul ei pentru a găsi rochia potrivită. Slăbise recent treizeci de kilograme, așa că era puțin încântată să încerce una dintre rochiile ei mai vechi sexy. A găsit-o pe cea potrivită. Era elegant și negru. Nu prea scurt, dar nici prea lung. Nu prea mult decolteu, dar suficient pentru a avea o a doua privire. Fără nailon, până la urmă, era vară. Și picioarele ei...

519 Vizualizari

Luat de angajatorul său

Cu câteva luni în urmă, soțul meu urma să plece în oraș cu cei doi șefi ai săi, o firmă de tată și fiu cu care lucrase de aproximativ 5 ani. Atât tatăl, cât și fiul nu erau cu siguranță ideea mea de atragatori, atât slabi, cât și, evident, nu adoratori ai soarelui ca mine, judecând după tenul lor roz pal. În noaptea, mă simțeam puțin excitat și așteptam cu nerăbdare să vină acasă și să-mi satisfacă dorințele, de aceea m-am îmbrăcat corespunzător, tracturi negre, fustă scurtă, sutien și bluză ușor de detașat! A dat din cap cu un zâmbet ironic...

585 Vizualizari

Mintea Marissei

Marissa i-a ieșit mereu cu totul. Școală, acasă, băieți, băieții Melissei - să-ți spui, probabil că a avut-o. Fetele erau gemene. Marissa s-a născut altfel. Avea puterea de a controla mințile, iar Melissa nu știa. Mama fetei nu știa. Numai Marissa știa. Și acum, deoarece ambele fete erau în vârstă de liceu, Melissa avea ceva ce Marissa și-a dorit ÎNTOTDEAUNA, căpitanul echipei de fotbal ca iubit, cu toți ceilalți bărbați salivând după ea. Aceasta a fost ultima săptămână de școală, iar Marissa l-a vrut pe Tom, căpitanul echipei de fotbal, înainte de terminarea școlii. Fetele se îndreptau spre școală, Tom și...

398 Vizualizari

O întorsătură a destinului

O întorsătură a destinului Este amuzant cum, într-o clipă, întreaga programare poate fi schimbată. Având în vedere circumstanțele potrivite, tot ceea ce ai crezut vreodată, tot ceea ce te-ai luptat, te-ai temut și ai rezistat poate fi răsucit și transformat în lucrul de care îți dorești cel mai mult. Așa a fost cazul lui Taja Crawford, care a făcut o călătorie înspăimântătoare care o va lăsa fără suflare, mulțumită în moduri despre care nu știa că există și dorind mult mai mult. Totul a început destul de nevinovat, când Taja a ajuns târziu acasă într-o noapte de la cumpărături. Și-a târât...

384 Vizualizari

Jucăria dracu a hermafroditului - Capitolul 1

Era ora douăsprezece dimineața și încă nu-mi găseam prada pentru noapte. Am mârâit în timp ce unghiile mele lungi, roșii de sânge, s-au înfipt în volanul monovolumului negru în care stăteam în prezent, frustrarea clocotind în mine doar implorând să fiu eliberat de un spectator nevinovat. În momentul în care trebuia să-mi abandonez vânătoarea, un fulger de blondă mi-a obstrucționat vederea, făcându-mă să-mi plesc capul într-o parte pentru a vedea o frumusețe blondă, cu o ramă oarecum minună și cu ulcioare generoase, mergând singură, uitându-se la telefonul ei cu ea. Aproape că puteam să râd și să dau din cap la...

420 Vizualizari

Șantaj școlar 01

Joi: „Vă mulțumesc personalului și studenților tuturor pentru adunare într-un preaviz atât de scurt.” A spus directorul școlii mele, domnul Jones. „Știu că această adunare neașteptată îți reduce timpul, așa că o voi face repede.” Domnul Jones a convocat o adunare acum un minut. Nimeni din clasa mea, nici eu, nu știe despre ce este vorba. Nu a fost planificat este tot ce știm. Cine sunt? Numele meu este Ian și sunt absolventă la liceul Stanapolis. Am o înălțime medie, păr blond, ochi verzi și nu fac sport, pur și simplu nu mă interesează niciodată. În schimb, investesc mult timp în...

508 Vizualizari

Likes 0

Ultimate Interface 1.0 - Capitolul 2_(0)

În timp ce m-am așezat pe pat, încercând să-mi stăpânesc entuziasmul față de faptul că acum am puterea de a controla totul în jurul meu, am auzit o stropire din afară. Privind în jos din camera mea, am văzut-o pe sora mea Jenny în piscină. Un zâmbet s-a strecurat pe chipul meu. Ar putea la fel de bine să facă din asta o aventură de familie, cred! M-am schimbat în costumul de baie. Penisul meu recent redimensionat atârna puțin jos din pantaloni scurți, cu un simplu gând, a început să se micșoreze, doar puțin, încă îmi plăcea să-l văd întinde o...